قطارهای ناوگان ریلی ایران

نمایندگی رسمی قطار فدک | خرید بلیط قطار 5ستاره فدک در مسیرهای ریلی

بلیط قطار فدک پنج ستاره

بررسی قطارهای پنج ستاره ایرانی

از سال 1394 شرکت ریل پرداز نوآفرین با قطارهای کوپه ای و پنج ستاره فدک، توانست به عنوان اولین قطار پنج ستاره ایرانی وارد عرصه ناوگان حمل و نقل ریلی کشور گردد.

این شرکت سعی در بهبود خدمات خود جهت ارائه سفرهای راحت، ایمن و لوکس به مسافرین را داشته و با ارائه خدمات در کلاسهای مختلف در حدّ شرکتهای هوایی روز دنیا، استانداردهای سیستم حمل و نقل ریلی را در ایران افزایش داد.

قطار پنج ستاره فدک تولید آلمان و از امکاناتی در حد هواپیما مسافربری برخوردار شده و خیلی بی سر و صدا در خطوط ریلی در حرکت است و مسافرین با آرامش و پذیرایی عالی در کوپه های خود از مسیر سفر لذت می برند.

چرا قطار فدک پر طرفدار است؟

قطار فدک تا به امروز لقب پرطرفدارترین قطار ایرانی را از آن خود کرده و از ویژگی های بارز این قطار میتوان به استقبال توسط مهمانداران حرفه ای و مودّب و با تجربه از مسافران بافرش قرمز، سرو نوشیدنی خوش آمدگویی، تهویه مطبوع، و سیستم صوتی تصویری لمسی با کیفیت عالی اشاره کرد!

وقتی سوار یکی از قطارهای فدک میشوید محال است که مجذوب نقش و نگارهای سنتی جذاب آن نشوید، طراحی داخلی و خارجی قطارهای فدک به شکل نمادین از باغ فدک که باغ سرسبزی است در دل کویر الهام گرفته است.

نمای منحصر به فرد پوشش صندلی های کوپه که با استفاده از چرم به رنگ سفید تولید شده است و بالای آن پشت تختی از جنس چوب به رنگ زیتونی جذابیت کوپه های لوکس فدک را چندبرابر کرده است.

یکی از مهم ترین خدمات مورد نیاز در سفر غذای مسافرین عزیز است که کترینگ قطارهای پنج ستاره فدک که با نام تخصصی دونا تاسیس شده است توانسته با طبخ در حدّ کیفیت غذاهای جهانی محبوبیت بالایی دربین مسافران خود بدست آورد. درآشپزخانه دونا مرغوب ترین موادغذایی باتوجه به الگوهای تغذیه تحت نظارت یک آشپزخانه اتریشی انتخاب میشود.

قیمت بلیط قطار فدک و کلاسهای نرخی فدک

قیمت این قطارها گرچه کمی بالاتر از قطارهای کلاس 4ستاره است ولی بسیاری از مسافران ترجیح می دهند بجای هواپیما با قطارهای لوکس و 5ستاره فدک سفر کنند. البته باتوجه به بودجه و استقبال مسافران از قطارهای فدک کلاسهای مختلف نرخی ارائه شده که با آنها آشنا میشویم:

  • بلیط قطار کلاس اقتصادی (اکونومی) فدک
  • بلیط قطار کلاس تجاری (بیزینس) فدک
  • بلیط قطار کلاس ویژه (فرست یا VIP) فدک

شرکت قطارهای فدک با ارتقای استانداردهای صنعت ریلی حال حاضر ایران سطح بالایی از رضایتمندی مسافران حرکت های ریلی را بدست آورده است.

مسیرهای قطار فدک در کدام خطوط ریلی کشور است؟

قطارهای پنج ستاره فدک اززمانی که وارد خطوط راه آهن شده است بیشتر فعالیت خود را در مسیر ریلی مشهد مقدس و در راستای سرویس دهی به زائران امام رضا (ع) قرار داده ولی بااستقبال مسافران عزیز مسیرهای تحت پوشش بیشتر و بیشتر شدند.

در کدام مسیرهای ریلی می توان بلیط قطار فدک خرید؟

قطارهای فدک در مسیرهای زیر در حال خدمت رسانی است و امید است در آینده افزایش مسیر هم داشته باشد :

  • قم مشهد و بالعکس (همه روزه)
  • تهران مشهد و بالعکس (همه روزه)
  • رشت مشهد و بلعکس (همه روزه)
  • قزوین مشهد و بالعکس (همه روزه)
  • کرج مشهد و بالعکس (همه روزه)
  • رشت تهران و بلعکس (همه روزه)
  • تهران اهواز و بالعکس (یک روز در میان)
  • تهران خرمشهر و بالعکس (یک روز در میان)

بلیط قطار فدک تهران به مشهد

شلوغ ترین مسیر ریلی کشور تهران به مشهد است که قطار پنج ستاره فدک همه روزه در ساعتها و کلاسهای مختلف مشغول ارائه خدمات به مسافرین عزیز است.

بلیط قطار فدک رشت به مشهد

مشهد از گذشته تابحال یکی از شهرهای پررفت و آمد ایران است که به دلیل پرمخاطب بودن تلاش شده تا از بیشتر مراکز استانها و شهرهای کشور امکان سفر به مشهد وجود داشته باشد.

برای عزیزانی هم که می خواهند از رشت به مشهد با قطار سفر کنند ، قطارهای 5ستاره فدک این مسیر را هر هفته چند نوبت پوشش می دهد.

قطار فدک مشهد به رشت

مسیر مشهد به رشت که یکی از پرجاذبه ترین شهرهای شمالی ایران است، از سال 1354 در خطوط ریلی ایران گنجانده شده است. گرچه مسافت طولانی دارد ولی زیبایی چشمگیر و پوشیده از جنگل و پوشش گیاهی سرسبز این مسیر اوقات لذت بخش و شگفت انگیزی برای مسافران محترم فراهم میکند که برای هیچ فردی خسته کننده نخواهد بود.

در این مسیر ریلی از شهر قوچان عبور کرده و به شهرهای * بجنورد * گرگان * ساری * قائم شهر * آمل * چالوس * رامسر * لاهیجان * آستانه اشرفیه * لولمان و در انتها به شهر زیبای رشت خواهید رسید.

قطارهای 5ستاره فدک با کوپه های تمیز و شیک این امکان را فراهم کرده است تا شما در کنار زیباییهای مسیر از پذیرایی عالی و راحتی مکان استراحت ، از سفر رویایی خود لذت دوچندان ببرید و سفری امن و آرام با حداکثر رفاه داشته باشید.

بلیط قطار فدک تهران به اهواز و قطار فدک از اهواز به تهران

 

تلفن صدور بلیط قطار فدک

با توجه به اینکه بهاران تراول (بهاران سیر باغستان) نمایندگی رسمی قطارهای پنج ستاره فدک را دارد شما عزیزان می توانید به صورت تلفنی یا حضوری و یا اینترنتی بلیط خود را تهیه بفرمائید و چنانچه مایل به استرداد بلیط قطار فدک هم باشید پرسنل شرکت آنرا انجام می دهند.

 

حاال که از سیر تا پیاز قطارهای مسافربری فدک را به شما گفتیم نوبت به این میرسد که نظرات خودرا با ما حتماً درمیان بگذارید و از تجربیات خود از سفر با قطارهای فدک برایمان بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *